Pravidla stížností

Pravidla podávání stížností

  • Na klubu si můžeš stěžovat, uvítáme také Tvé názory a připomínky. Stížnost můžeš podat u kteréhokoli pracovníka klubu osobně, nebo telefonicky na čísle:
    +420 722 228 328
  • Můžeš nám také napsat dopis, nebo email. Kontakty najdeš zde
  • Abychom ti mohli odpovědět, uveď kontakt na sebe.

Anonymní podání stížnosti

  • Pokud se stane něco, o čem nechceš mluvit, ale chceš, abychom to věděli, můžeš to také napsat na papír a ten hodit do schránky na stížnosti. Tužky a papíry najdeš vedle schránky. Nemusíš se podepisovat, když nechceš.
  • Pokud nechceš, abychom věděli, kdo si stěžuje, tak se pod stížnost nemusíš podepisovat nebo můžeš říct kamarádce, kamarádovi nebo někomu z rodiny, aby si stěžoval místo tebe.
  • Odpověď bude zveřejněna na nástěnce u počítačů. Bude tam viset měsíc, aby sis ji mohl přečíst, pak ji uložíme do archivu stížností.

Všechny stížnosti projednáme na poradě a odpovíme na ně nejpozději do 10 pracovních dnů od obdržení stížnosti.

Odvolání

Pokud s vyřízením stížnosti nebudeš souhlasit, můžeš podat odvolání. Odvolání se podává vždy písemně do 15 dnů ode dne vyřízení stížnosti. Podat ho můžeš v tomto pořadí, nejvyšší instancí je ombudsman.

  • vedoucí klubu Míše Šťastné
  • ředitelce organizace Mgr. Lucii Haškové
  • odbornému garantovi Danuši Strukové
  • dozorčí radě Husitského centra, o.p.s.
  • pražskému biskupovi CČSH
  • České asociaci streetwork
  • Veřejnému ochránci práv (ombudsmanovi – Mgr. Anna Šabatová, Ph.D.).